Godis!

När matte kome hem igår hade hon som vanligt med sig nåt gott åt oss!
Man kan tro att vi får godis varje dag, men det får vi tyvärr inte!
 
 
Det var goda ben som var inlindade i bacon.
Jag äter mer systematiskt och Elvis gör allt han kan för att sluka sitt på så kort tid som möjligt.
Jag har över halva mitt kvar idag.
När jag hade ätit ungefär en kvarte så var hans slut.
 
Han är så glupsk, så glupsk.
Han tror nog att han ska få mer allt eftersom hans godis tar slut men det får han inte.
Man kan ju tycka att borde ha lärt sig det vid det här laget, jag menar grabben är ju över fem år gammal!
Väx upp, gubbe!
Men å andra sidan, vad kan man begära av någon som är lite trögfattad...
 
Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0