Skitig som en... Hund!

Det har hänt en massa saker på en väg som vi inte har varit och gått på på evigheter!
Den har flyttat!
Jag förstår inte grejen med det hela!
Den låg väl bra där den låg?
Fast jag kommer aldrig att förstå mig på saker som människor tycker är logiska!

Det är det fina med att vara hund:
Jag behöver inte ens bry mig!

Den här vägen har flyttas mindre än 500 meter!
Helt ologiskt!

Och broar har byggts!
Man såg visserligen ganska långt iväg från bron!
Men vad hjälper det mig?
Om jag ser en hare 100 meter bort så har den hunnit 500 meter bort innan jag har tagit mig ner ifrån bron och börjat springa efter den!
Är det då inte bättre att inte veta vad som finns?

Och skitig blev jag!
Jag gick emellan Elvis och matte så jag blev dubbelt så smutsig som Elvis!

Men, jag slapp duschen!
Matte lovade ju oss för ett tag sen att vi inte skulle behöva duscha mer i år och hon höll det!
Vi fick självtorkandet sista sen borstade hon bort det sista gruset med en mjuk borste.
Så nu är jag vit och fin igen!

Skick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0