Tar igen mig!

Jag och Presley åkte en tur till vetten för den årliga sprutan!
Det är lite sent, för matte och husse har inte haft en tanke på det!
Och för min del hade dom gärna fått låta bli att komma ihåg det!
Jag hatar att åka bil dit!
Ja, jag är inte glad i att åka bil över huvudtaget, och det gör ju inte vet.besöket bättre liksom...

Presley är sååå jobbig i väntrummet!
Han gnäller och knorrar och piper!
Och jag gör likadant, för jag försöker ju trösta honom eftersom han är ledsen!
När jag är där själv, så är det tyst och lugnt!
Men Presley... Han låter som en av mina pipleksaker!

När vi väl kom in så blev det godisregn!
Sen blev det varsin spruta och mera godisregn!

Sen stod matte, husse och pratade med veterinären om Elvis!
Det är helt ointressant för mig så jag lyssnade i te ett dugg på vad som sas!
Jag kan inte göra nåt med sådan information iallafall!
Nåt om att det kunde varit fan så mycket värre sa dom iallafall!
Matte får skriva mer utförligt om det!

Slick på snoken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0