Utstött!


Jag låg och lekte med min älskade tennisboll här om dagen.


Plötsligt fattar jag att grabbarna har nåt fuffens för sig!


Dom planerade nåt rackartyg.


Men jag kunde inte höra vad dom mumlade om.
Så jag drog slutsatsen om att det handlade om mig.


Ack vad rätt jag hade!
Presley stal min boll!
MIN boll?
Han älskar den inte som jag gör!


Han ger den inte samma kärlek som jag gör!
Bollen och jag hör ihop!


Jag blundade och hoppade på att det hela bara var en ond dröm!


Men icke!
Dessutom hade Presley Elvis till hjälp!
Är det sånt här som kallas mobbing?
I så fall får jag nog ringa jourveterinärs-psykolog snart!


Men till slut, lyckades jag med all min list, få tillbaka den!
"My preciousss! My own! My love!"



Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0