Hujedamej!


Cilla och Elvis krockade ihop i trädgården idag.
Och Cilla, den olyckskorpen, föll rakt på båtpropellern!
Denna hunden ger mig så mycket gråa hår!
Det är faktiskt INTE så farligt som det ser ut!

Men innan jag själv insåg det, satt jag med mobilen i högsta hugg för att ringa vetten på momangen!
Efter jag hade tvättat av det och sett henne gå, pustade jag ut!
Det är faktiskt mest "uppskrubbat" och jag har inte ens sett han hon har blödit.
Det var ingen blod i varken päls eller någonstans där hon låg efter röjet!

Minsta lilla som händer, någon av dom, blir jag helt hysterisk och får nästintill panik.
Och skulle det sen vara så att jag då kanske inte får tag på vetten på första samtalet, blir jag ännu mer hysterisk och börjar nog vid det här stadiet att böla också.
Helt fel, jag vet, jag vet!
Men det är sån jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0