Från 1/3


Raceing med grabbarna är standard!
Som vanligt så vann jag.
Men faktúm är att det är inte så svårt att vinna över dom.
Elvis är liten och tjock.
Presley är stor och klumpig.
Jag är liten och rapp!


Vi hittade en massa harbajs/rådjursbajs.
Det var jättegott...


Jag gick uppe på en massa stenmurar.


Men det är inte lätt.
Och jag snubblade säkert tio gånger på tio sekunder!




Sen blev jag hungrig.
Så då sa matte att det var dags för en paus.
Hon drack te och åt kex.
Vi fick bara kex.


Sekunden efter att matte har tryckt av för detta kortet fastnar jag med min högra framtass i ett hål.
Det gjorde jätteont och jag tjöt.
Jag skrapade upp lite och började blöda.
"Skaka det av dig" sa matte.
Lätt för henne och säga!
Det var inte hon som nästan förlorade ett ben i en skogsolycka...


Ahh, vacker i varje pose!


Hoppetihoppeti!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0