Mellanmål lite överallt!


Om jag biter Elvis, så biter han Presley, som inte biter mig.
Jag kan nästan göra som jag vill med dom jag bor med.


Det är alltid lika roligt att komma till matte för att få gooodis!


Men jag hittade även eget godis faktiskt!
Gåsbajs fanns det en hel del där vi var!
Helt underbart.
Matte sa nåt om att borsta tänderna...


Idag behövde jag inte rulla mig i dofter, det var bara att lunka på som man brukar göra, för dofterna flög hej vilt när vi sprang omkring. Matte och husse sa att vi inte får springa på åkrarna mer...


Här är lilla jag och lilla husse ute och går.


Matte kunde helt enkelt inte låta oss vara lite smutsiga.


Men så hemskt är det egentligen inte att duscha.
Det är mest en principsak att jag inte gillar det!
Man hittar nämligen inte doftkällor här och där!
Dom ar strategiskt utplacerade här och var.
Och det tar sin lilla tid att hitta dom!
Jag får helt enkelt leta upp nya i morgon!


Att försöka få husses hjälp, ur mattes idiotiska duschidé, var lönlöst.
Dom är nog i konspiration med varandra...

Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det här med att äta bajs (OCH rulla si i det) är ett ständigt återkommande problem på våren med våra två busar också. Hopplöst, men straffet blir såklart en dusch :)

2011-03-13 @ 12:56:06
URL: http://lifeofzaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0