Opp och ner, ner och opp


Jag satsade som vanligt på en flygande start!


"I wish I could fly..."


Denna kvisten var MYCKET intressant!
Jag stod och luktade på den hur länge som helst!
Jag märkte inte ens att de andra gick ifrån mig...


Men jag hittade dom minsann!


Dessutom hittade jag en helt fantastisk doftkälla!


Doftkällan tog också upp en del tid.
Men jag hann ifatt dom andra ändå!


Dessutom hittade jag en annan doftkälla.


Dessutom fastnade nåt på kinden. "Skit" säger matte.
Rouge säger jag!


Klättrade på stenar till Guds förbannelse gjorde vi!


Raceing igen!


Jag vann som vanligt
Behöver jag påpeka att matte var tvungen att slänga sig åt sidan, 100-delen efter att kortet togs?

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0