Matte är död för mig just nu!


Idag var det tydligen min tur att bli plågad i tortyrkammarens "hell hole"!
Tydligen, luktade jag illa.
Okej, jag rullade mig i bajs innan, men ändå.
Bara för att mattes änglanos tycker det luktar illa, måste alla andra göra det också då eller?


Efteråt fick jag både ett ben och min boll.
Så jag förlåter nog matte om några timmar.

Jag är fortfarande blöt som fan.
Men när matte kommer med handduken, springer jag.
Det är ingen som riktigt vet, om hon ska plåga en igen liksom, hon klippte ju klorna och borstade tänderna också.
Så man får ta det säkra före det osäkra.
Jag försökte fly flera gånger från "the hellhole", men matte höll mig tillbaka hela tiden.
Jag tror att hon är lite sadist!

Slick på snoken, alla andra, utom matte...

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, gullig :)

2011-07-16 @ 22:42:29
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0