Drar snart utomlands!


Jag låg och sov så jäkla skönt i morse.


Men då bestämmer sig Elvis för att väcka mig på ett mindre roligt sätt:
Han hoppade på mig!


Men han fick igen det sen när vi kom ut!


Jag gjorde ett så kallat delfinskutt och bet honom i benet!


Sen kom bollen fram!
Jag trodde den hade försvunnit helt och hållet.


Bollen smakade precis som i somras!
Ååååh, vad jag längtar till sommaren!


Jag fintade bort grabbarna hur lätt som helst!






Dessvärre gjorde sig snön snart påmind, och jag fick gå in.
Jag blödde lite från alla fyra benen faktiskt.
Dessutom slog jag upp en gammal krigsskada...
Eller ja, jag skadade mitt korsband för länge sen då jag försökte ta mig upp på köksbordet.
Det brann till lite, men det försvann igen, som tur var.

Det var roligt ute så länge som det varade!
Jag vill ha sommar NU!
Jag flyttar snart till Italien eller nåt, bara jag slipper den här jävla snön!
Jag vill kunna springa som jag brukar!
Grabbarna skadar sig typ aldrig! Och dom har inte samma överskottsenergi som jag har, det är orättvist att jag ska vara den känsliga!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0