Kollade på Cesar.


Det var ett ganska intressant avsnitt.
Det handlade om en hund som var jätterädd och arg på allt och alla.

Han bet till och med sina ägare när dom skulle klippa klorna.
Det är verkligen något som är fy, fy!
Man ska inte bita den hand som föder en.
Man kan visa missnöje genom att knorra, gnälla och pipa.
Det gör vi alla tre.
Mest Presley.

Viiisst, vi har väl råkat bita både matte och husse, men det är skillnad, för det är under lek.
Dom skriker ganska högt när man råkar bita dom i något som dom kallar för nagelbandet.
Det är ganska roligt tycker jag.
Som ursäkt brukar jag ta ett skutt rätt upp och försöka ge dom en puss.
Dett misslyckas tyvärr 9 gånger av 10, och jag knockar dom istället....
Det var ju inte med flit jag spräckte mattes ögonbryn och gav henne en blåtira.



Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0