Lek ute igår!

Var en aning trött igår. Så gårdagens inlägg från oss kommer idag!


När jag kliar mig, gör jag det oftast stående.
Matte säger att jag ska sätta mig och göra det, så jag inte trillar omkull, för det händer att jag gör det.


Matte är snäll, och förtjänar därför en puss.
Hon sa nåt om rakt i ögat, men med bildbeviset är det ju faktiskt mest på näsan, eller åtminstånde jämte ögat?


Till min fasa upptäckte jag att Presley hade nåt mellan tänderna!


Jag hjälpte honom att få bort det!


Det smakade som kyckling, men jag vet inte riktigt vad det var, egentligen.


Jag försöker övertala Presley till att komma ut och leka!


Jag lockade ut honom med bollen!


Elvis ville tydligen också ha bollen, och attackerade mig från sidan.


Vi hade en liten dragkamp...


... som jag vann! Såklart!


Håller koll på grabbarn! Som vanligt brottas dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0