Playdate!


Det var riktigt varmt idag när vi var ute och gick.


Texas och Sally.

 
Presley pustar under fikapausen.


Cilla tittar avundsjukt på Anders och Ingemar som äter kakor.


Så hon började äta växter i stället...




Elvis ser ut att njuta av skuggans minimala svalka!


Cilla äter lite hundkex...


Sally.


Texas.




Elvis checkar av läget!

När vi sen kom hem sköljde jag av hundarna i vattenslangen. Inte för att dom tyckte om det speciellt mycket, men det var så varmt att dom behövde det. I morgon ska jag iväg och köpa en pool till hundarna. Men jag tror att det bara kommer att vara Elvis som kommer gå i den. Presley HATAR att bli blöt om tassarna och går helst en omväg runt varenda vattenpöl, vilket är ganska irriterande på hösten kan jag tala om... Cilla tycker visserligen om att duscha, men bada vete tusan... Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sv: Tack =)

Jag brukar säga till folk att jag inte vill att hundarna hälsar om dom är kopplade. Rick gillar inte det eftersom han blivit attackerad ett par gånger när hundarna varit kopplade. (Detta gäller bara främmande hundar).



Va roligt vovvarna ser ut att ha haft =D

2010-06-06 @ 21:02:07
URL: http://mffhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0