Urin på burk!

Håhåjaja...
Jag var ju hos doktorn igår igen, och fick reda på att jag ska äta ännu fler piller. Några med tranbär i som ska göra urinen sur. Tydligen hade jag några bakterier. Och DÄR är matte knäpp!
Igår morse, när jag skulle gå ut och kissa, jagade hon mig med en burk!
Och precis innan vi skulle hoppa in i bilen, gjorde hon det igen.
Vilken normal individ samlar på kiss liksom?

Sen kom vi till doktorn och fick sitta och vänta en stund.
Det var två hundar till i väntrummet, och jag gjorde verkligen ALLT för att komma fram till dom!
Jag kröp, rullade, gjorde skenmanövrar... Men icke, matte var beredd hela tiden.
De andra människorna som väntade med sina djur tyckte att jag var jättesöt och alla klappade mig, men det var ju faktiskt deras djur jag ville hälsa på.
Sen var det en bur... Det var någonting i den, matte sa katt, men jag tror att det var ett monster.
Det morrade och lät jättekonstigt

Ni minns kisset matte samlade på?
Det gav hon till doktorn!
Så tydligen är det inte bara matte som vill ha burkar med kiss i.
Han berömde matte för hennes initiativförmåga.
Hallå, det var ju faktiskt JAG som skulle undersökas.
Men men, jag fick godis iallafall!
När doktorn kom tillbaka sa han något om att urinen måste bli lite surare för att eventuella bakterier inte ska trivas, såå det blev tranbärstabletter. Och så fick jag en spruta tydligen, men det märkte jag inte.
Så nu ska jag förhoppningsvis sluta känna kissnödighet med falskt alarm snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0