Operation livmoder!

När jag kom upp med Cilla till veterinären, var hon som vanligt överglad, pussig och svansviftande.
Känns liksom så där lite genant, när jag har sagt att hon är nere och nästan verkat deprimerad...

Jag hade med mig urinprov från i morse och från i förmiddags.
Dom sa att det var någonting i urinen, men ville röntga henne.
Det visar sig då att hennes livmoder är mycket, mycket förstorad.
Dom ville boka in henne för operation i morgon bitti.
Jag går då ut och ringer till husse, för att meddela att han måste vara ledig från jobbet!

När jag pratar med husse, kommer veterinären utspringande, och säger att dom måste operera genast!
Jag springer med henne in och hon visar vart livmodern är.
Då ser jag, en prinskorvsstor knöl i ljumsken på henne.
"Operera henne! Gör vad ni kan! Omedelbart!"
Det var det enda jag fick fram liksom.

Så nu är jag hemma, och väntar på att jag ska få komma upp och hämta henne.
Dom sa att jag kunde komma upp vid 4-snåret.
Jag känenr mig helt och hållet avtrubbad.
Känner inte för nånting just nu.
Varför ska detta just hända Cillalilla liksom??

Kommentarer
Postat av: pezze

huuu....

det e läskigt o vänta tills allt e över...

har själv två st katter o en av dom skadade sig så jag blev halvhysteriskt..brrr... du kan läsa inne på mitt blogg ngn dag (ungefär för ett år sen 2009 ja/feb ngt, poppes skada!!!) när du har ork o allt spänning osv e över...



håller tummarna för lille vovven!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0