Växthusgaser...

Vädret har ju blivit sämre. 

Det är för kallt för glass, säger matte... 
Matte och husse har ju hållt på att bygga en massa den sista tiden och det jag gillar bäst är ju mattes växthus. 
För växthuset innebär att jag och matte tillbringar den mesta tiden på baksidan, i gräset. 

Gräs för mig, fyller två funktioner. 

1) det är mjukt och skönt att ligga på. 
2) det är ätbart. 

Ja, sen luktar det ju ganska gott också.

Som i mattes växthus. 

I mattes växthus växer det en massa saker, lite långsamt, men det växer. 
Hon siktar inte på att bli självförsörjande på något sätt, vilket är tur, för det hade hon aldrig klarat i år och vi hade svultit till döds. 

Jag är ecofresh! 

Jag släpper dock ut en massa gaser... 

Slick på snoken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0