Överraskningsmoment!

Det är inget vi är glada för alls!
Först blev jag medtagen ut till bilen, och jag har inget emot att åka till vetten alls!
Det blev en spruta och en massa snack om min hud och mat!
När mat kom på tal lyssnade jag extra noga men tyvärr såg jag inte till en enda matbit på hela tiden!
Jag kanske inte ser jätteglad ut men jag är inte jätteledsen heller!

När vi kom hem så togs Cilla in på toaletten för något som matte kallade tandtutesak.
Jag hade ingen aning om vad hon pratade om.
Men eftersom jag inte kallades in hoppades jag att det var nåt hemskt!
Men ack så jag bedrog mig!
Jag trodde att det räckte med veterinärbesök för att jag skulle ligga på plus.
Men nej, tydligen så skulle munnen tvättas igen!
Den där vita saken satt på mattes finger och hon smetade in den med tandkräm.
Hon fick mig på fall då jag inte alls var beredd på den där vita tussen!

Men jag råkar veta, att människor kan få sådana där när som har skadat sina fingrar från sina doktorer!
Kanske matte ska ta och skaffa hem såna till sig själv om hon ska fortsätta rota i munnen på mig...

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0