Roligt och gott!

Matte och husse var på någonting som heter Gekås för ett tag sen, det ligger i Ullared.
Matte ville gärna dit tror jag eftersom hon har tjatat och tjatat om det där stället hur länge som helst.
Tillslut tröttnade väl husse på tjatet och dom åkte dit.
Tack husse!
Nu kanske vi slipper mattes tjat ett tag.
Hoppas jag.
 
När dom kom hem, så hade dom köpt en godisgömma till oss.
Än så länge är det godis i alla hålen, men tydligen ska det tillslut bara vara i ett hål och då får vi bara ta just den klossen.
Tydligen.
Vi får se hur det blir med det.
Iallafall, jag lärde mig hur man skulle göra supersnabbt, man är väl tik liksom.
Elvis däremot, han har fortfarande inte fattat poängen, utan ger sig gärna på klossarna och leker med dom.
Och tuggar på dom så klart...
 
Så först kör vi ett videoklipp på en smart hund...
 
 
Sen kommer Elvis, the destroyer...
 
Det märks ju vem som använder hjärnan och vem som inte gör det.
Att han sen slår mig med hästlängder när det kommer till att få godis under klickerlekarna, spelar ingen roll tycker jag...
 
Slick på snoken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0