Cilla är jobbig!

Idag har det varit så där äckligt varmt och jobbigt.
Och att bo ihop med Cilla gör ju inte varma vardagar direkt mindre jobbiga!
 
Jag satt i godan ro och vilade mig lite efter att ha varit ute och jagat gräsklipparen.
 
Sen när jag skulle gå och dricka, ger sig den vita idioten på mig.
 
Hon blev livrädd när jag vände mig om och gav henne mitt onda öga.
Men tror ni att hon slutade för det eller?
 
Jag ber snällt att hon ska låta mig vara ifred och att hon kan gå och störa matte istället.
 
Men tydligen är det hennes livsöde att göra mitt liv till ett helvete!
 
Jag försökte åter igen vara lite terapeutisk och jag trodde att det sjönk in.
 
Men till slut tog min snällhet slut och jag gav henne på moppo!
 
Då helt plötsligt var det inte alls roligt att leka mer med mig.
 
Men jag fick som jag ville till slut:
Lugn och ro!
 
Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0