Gör inte som lilla Kajsa!

Stackars lilla Kajsa!
 
Vad är det för sjuka människor som ränner runt i världen?
Vad har dom gjort för ont för att bli utsatt för ett sådant lidande!
 
Jag bor dessvärre ihop med en liknanade personlighet:
Han heter Elvis!
Han kan tugga i sig det mesta och skulle husse och matte gå till honom för att ta ifrån honom det han har tagit, springer han iväg och tycker det är skitkul!
Men när han ligger där hos vetten, är han nog inte så kaxig längre!
Så se upp med vad ni tuggar i er utomhus!
Bara för att det ligger en korv längs vägen innebär det inte att det är nån vänlig själ som har tänkt "här kommer nog en hungrig hund snart" och släppt den av god vilja!
Det kan vara nån galning som inte bryr sig ett dugg om vem han skadar.
 
Inte bara Kajsa skadas ju av detta!
Tänk på hennes matte och husse också, och hur dom mår!
Jag hoppas dom får tag på puckot/puckona som har gjort det!
Och jag hoppas att dom får ett rättvist straff!
 
Slick på snoken!
 
Ps. Drick heller inte ut vattenpölar på sommaren! Det kan också vara mycket farligt! Stillastående vatten är aldrig bra att dricka! Det kan sluta med en avmaskning! Ds
 
Gammal bild på mig, men en ny bild utomhus på mig med all snö och frost är lite väl deprimerande...
Våren får gärna komma nu, vilken dag som helst..
NU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0