Ingen långis!


Vi sitter och väntar på vår kompis, Esther.
Cilla har aldrig träffat henne så hon vet inte vad hon väntar på!
Men jag vet och den som väntar på nåt gott får alltid vänta för länge!
Iallafall i fem minuter...

Jag sjöng en serenad för henne när hon kom.
På ett sätt som bara jag kan!

Det var tänkt att vi skulle gått i skogen i förmiddags men det kom en kvinna och sa att hennes hundar hade rymt och den ena tyckte inte om hanhundar.
Så våra människor beslutade sig för att det var säkrast att gå hem igen.
Men det blev en kortis iallafall!

Esther följde med oss hem så vi fick umgås en bra stund trots ilskna artfränder i skogen!

Det blev inga bra bilder på oss för vi hade lite svårt att vara stilla.

Det är inte så ofta man träffar en lika lugn hund som mig själv!
Hon är snäll och rolig att umgås med tycker jag!

Och att hon är söt som socker gör ju bara saken ännu bättre!
Jag hoppas på en date snart igen!

Så vi gick inte upp i onödan idag trots allt!

Nu blåser det nästan storm ute och ösregnar så vi tar nog och sover bort resten av dagen!
Det har jag inga som helst problem med!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0