Jag har varit hos min doktor igen!

I morse asade matte med mig ut till bilen innan klockan ens slagit åtta!
Jag fick inte ens nån frukost!
När hon sa vart vi skulle blev jag stissig och satt och bålglodde framåt hela tiden från min del av jeepen.
Nosen är tryckt mot gallret, som vanligt.
 
 
        När vi kom fram fick vi vänta.
Sitter man så här, så ser man nästan exakt vad som pågår i väntrummet.
 
Men sen har dom en fiffig vägg där man betalar så man ser i väntrummet, även när matte har blivit irriterad på mitt skrålande och släpat bort mig från dörrhålet!
 
Sen när doktorn kom så pratade hon med matte, kollade min öron, lyssnade på hjärta och lungor.
Sen kollade hon på min mage, på ryggen och benen.
Jag var nästan helt stilla hela tiden!
 
Dom vet ju fortfarande inte vad det är för fel på mig eftersom jag möblerar om här hemma och försöker flytta väggarna.
Det är något skit som jag har ådragit mig som gör att det inte går att klappa mig på ryggen, sidorna och låren utan att jag blir spänd som en fiolsträng.
 
Idag då så tog dom och skar bort lite av min hud på tre ställen och sydde ihop.
 
Ja, Cilla var ju tvungen att vara med på ett kort, givetvis...
 
 
 
Värst av allt är ju den här sovsprutan!
Jag mår inte alls bra efteråt av den.
Och med tanke på hur vingligt matte kör så är det ett under att inte bilen är helt nerspydd
Så nu ligger jag under en filt som matte har lagt över mig.
Jag blir alltid lite frusen efter dom där sovsprutorna!
 
Sen fick matte med sig tabletter hem som jag ska ha nu, mest för att jag är sydd på just ryggen.
 
Nu ska jag återgå till mitt lullande.
Matte filmade mig förresten, när jag sjöng!
Video kommer senare!
 
Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0