Inte så sjuk trots allt!

Mina provresultat har kommit!

Jag är allergisk mot tre olika sorters kvalster och svingelgräs.
Veterinären har beställt vaccin mot det som jag ska få!
Det kommer ta några veckor tills det är klart eftersom det ska göras individuellt.

Jag har allergin året runt, men det bryter ut när det börjar bli kallt eftersom man inte är ute lika mycket och hemmet inte vädras ut lika ofta som på sommaren.

Så nu är det tydligen slut på att spendera nätterna i mattes säng eftersom det är mycket kvalster där.
Det är vad matte säger iallafall.
Men det där ska vi nog bli två om ska ni se!

Jag ska fortsätta med kortsionet tills mitt vaccin har kommit.
När det har kommit ska vi upp till veterinären igen så ska dom visa matte och husse hur dom ska göra och sen ska det läggas upp schema med doseringar så att allt går rätt till!

Att åka till veterinären har jag inga som helst problem med. Dom är alltid glada när man kommer dit och man får alltid massa godis, beröm och komplimanger!

Nu är det dags för sängen...
Ehh, jag menar biabädden... :-)

Slick på snoken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0