Släkten är bäst!

ELVIS!

Vi gjorde en roadtrip igår, till Skåne, för att hälsa på mina päron.
Ja, Cillas mamma och syster också.
Men mina släktingar är ju, ja, bäst.


Jag och min mamma, Peggy!


Lika som bär, eller hur.
Tur det, med tanke på hur grann hon är!






Min mamma är en tuffing ska ni veta.
Flyttar man sig inte, så gör hon det åt en istället.


Jag försökte komma ifrån henne och söka skydd hos min älskade husse.
Han flyttade sig och sa att jag skulle klara mig själv.
Hur lätt är det att klara sig undan en pansarvagn i miniformat?


Jag och min mamma hade jätteroligt!
Vi turades om att jaga varandra, hoppa på varandra, knuffa på varandra.
Helt enkelt:
Vi lekte, amstaffstyle!


Sen kom min syrra, Monster, ut en runda.
Hon var inte alls lika rolig som mamma faktiskt.
Hon tyckte inte alls att det var roligt när jag hoppade på henne.


Men visst är min syrra snygg?


Okej, hon är snygg men hon kan inte ha alla hönsen hemma!


Hon förstår inte alls hur mycket energi man förbrukar när man hoppar så!
Och absolut inte på kaloriförbränningen!
Jag menar, bollen kommer ner till en, förr eller senare!




Min pappa, Benjamin, är snygg han också!

Det är väl inte konstigt egentligen att jag och mina syskon har blivit så snygga som vi är, när vi har hundvärldens snyggaste föräldrar! Och som tur är, har deras snygg-gener satt sig på oss syskon. Eller ja, mest mig så klart!

Slick på snoken!

Cilla!

Eftersom jag levde upp till mitt smeknamn, Bitchen, igår fick jag inte vara med Elvis och hans släkt och leka.
Jag fick leka med hans mamma en stund.
Tydligen så kunde jag inte uppföra mig för mitt eget bästa, så jag fick vänta inomhus och i bilen.
Lika bra det.
Jag klarar bara av en översittare här i världen och det är jag själv.


Här är min syster, Bermuda!






En ganska välkänd profil, eller hur!
Det är min mamma. Moony, visst är hon vacker!?


Vi är ganska lika, jag och min mamma.
Hon kom förbi en stund innan vi skulle åka.
Henne hade jag kunnat leka med hur mycket som helst!
Jag tror hon blev glad över att träffa mig igen, för hon pussade mig jättemycket!


Vi är inte olika varandra, eller hur!


Jag har nog fått min förmåga att koncentrera mig efter mamma!
Räcker det inte med ett kort liksom?
Nej, matte måste ta tio, minst, som sen ser likadana ut!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0