Hem ljuva hem!

Nu är jag hemma igen!

Jag fick två sprutor hos doktorn, en kortison och en vaccination.
Det var tydligen snart dags för vaccination snart så vi tog den också.

Jag har tydligen fått i mig nåt jag inte tålde, så nu lär matte och husse vara som två hökar på mig så att det inte händer igen. Det innebär att jag aldrig mer kommer att få trycka i mig godsaker utomhus.

Eller ja, inte när dom ser det iallafall...
En och annan bit lär slinka ner ändå, dom har ju liksom två till att hålla koll på!

Nu är jag på god väg att åter bli mitt vackra, stiliga jag igen!

Slick på snoken!


Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Sv: Rambo har inget intresse över huvudtaget av bollar, kan vara att det "slår slint" ibland och han börjar leka, men nej.. Han är inte sån :P

2012-05-16 @ 16:57:48
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0