Telefonbilder!

Eftersom blogg.se inte verkar bry sig om sina medlemmar och verkar skita i att fixa appen till mattes telefon (och alla andra medlemmars också för den delen), så att den funkar så har vi fått ladda upp våra bilder från hennes telefon på det gamla vanliga sättet.
 
 
Lika glad som alltid!
 
Matte skulle testa sin telefon, och se om hon kunde ta bilder "in action, so to speak".
Och jag tycker jag är lika snygg på dessa bilderna som jag är på kamerbilder.
 
Den osynliga mannen gav mir en rak höger ser det ut som, men faktiskt så försöker jag fånga en godisbit som matte kastade.
Hon kastar inte direkt rakt som synes...
 
 
Cilla trotsar åter igen gravitationen och gör ett försök till att flyga en tur.
 
Hon kastade inte riktigt lika snett denna gången, hon lär sig...
 
det finns givetvis fler bilder på telefonen, typ 500 bilder på bara oss vilket vi tycker är helt logiskt, men någon måtta få det vara.
Förhoppningsvis kommer appen på mattes telefon igång snart, så vi kan uppdatera som vanligt igen.
Man vänjer sig snabbt vid ny teknik, FÖR snabbt...
 
Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Så snygga vovvar :)

2012-06-27 @ 15:24:12
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0