Pissed off!!

Vi var ute innan, och jag skötte mig själv och gick och nosade i godan ro. Plötsligt kommer de andra två PUCKONA och ser inte mig, eller så struntade som i att jag stod där, för båda två springer omkull mig så jag gör kanske tre rullningar på åkern! Jag exploderade värre än värsta atombomben! Båda två la benen på ryggen, men efter tio meter får jag gå tillbaka och kolla matte, för hon kippade efter luft efter ett våldsamt skrattanfall! När hon hade lugnat sig tröstade hon mig medan de andra höll sig på behörigt avstånd! Nu ligger jag i soffan och försöker komma ihåg vart jag tappade min stolthet så jag kan hitta den i morgon... Slick på snoken!// Elvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0