Nytvättade tassar!

Vi är ganska nyligen hemkomna från en långis med matte.
I skogen så skrek matte rakt ut, så vi tre marodörer blev lika rädda som matte.
Det var bara det att matte fick nåt i huvudet, jag tror hon sa nåt i stil med:
-*************** ekollon!

Sen gick matte och tjoade som en galning!
Hon är faktiskt lite pinsam!
Tänk om nån ser oss ihop?
Då kanske dom tror att vi också är galna!?









 

Sen blev jag en aning varm om tassarna, och då är det bra om det har regnat.
Desutom tycker jag det är ganska kul att gå i pölarna, jag gör det så fort jag får chansen.

Nu ska jag gå tillbaka till bian, som Cilla numera har ockuperat.
Men jag kan nog flytta på henne...

Slick på snoken.

Kommentarer
Postat av: anna

Alltid lika kul att läsa om dina sötisar! Nu var det ett tag sen ja va här inne så jag har en massa kul att läsa :)

2011-09-20 @ 10:31:33
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0