Nya sår...


Jag och Cilla springer runt och leker, medans Presley bara står.
Han tycker inte om att bara vara ute i trädgården för lite lek!
Han ska helst ränna runt i skogen, men ibland får man nöja sig med att springa i trädgården och gå i byn.


Cilla ställde mig mot väggen innan.
Helt obefogat!
Jag lät henne veta att jag tyckte det dessutom.


Det hjälper inte vad man än gör.
För hon ska alltid hänga en i skinnet!



Jag gav henne en örfil, hjälpte det tror ni?


Jo, en liten stund lugnade hon sig.


Men sen var hon på att igen!
Matt sa till henne att hon ska vara glad att hon lever, med tanke på hur hon behandlar oss.
Matte säger att jag och Presley har världens största tålamod...


Fast det är klart, vi har ganska roligt ihop också.
Hon är inte baaara jobbig.


Tittut!


SE! Hon hänger fast i en som en igel.
Det är väl inte konstigt att jag har en massa sår överallt, när jag bor ihop med henne!?


Under hela tiden vi var ute och lekte, så stod Presley vid dörren och ville in.
Han är en riktig tråkmåns den där gamle gubben!

Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Sandra Loke & Saga

Haha. Härliga kort!!

Vad är det man säger?! Ettrig som en terrier! ;D

Älskar "tittut" kortet. :)))



Kram från oss :D

2011-11-06 @ 15:27:38
URL: http://amstaffenloke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0