Lovehandles!

Jag satte nästan frukosten i halsen nyss!
HUR vågar matte skriva att jag har blivit tjock?
Jag skulle mer vilja kalla det upprustning för vintern.
Blir vintern i år lika kall och intensiv, lär jag slippa frysa iallafall!
Jag försöker hålla mig i form för att det inte ska bli alltför tjockt lager kroppslig isolering.


Jag brukar försöka springa några rundor i trädgården!


Men det är inte lätt att göra det när man har en stor svart jobbig hund som vill leka hela tiden!


Jag kan minsann få fart på valkarna om jag vill det!


Sen har jag ju Cilla med. Hon är lika jobbig som Presley under mina träningspass.




Tillslut lackade jag ur totalt!
Här försöker man vara duktig, och dom ska bara förstöra.
Nej, det får nog bli att träningen hålls ihop med matte.
För här hemma verkar det omöjligt att få nåt gjort!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0