Duggregn!


En himla massa gräs att tugga i sig.
Matte sa att det finns mat hemma. Hemma ja, men nu var jag inte hemma här.
Så då fickdet bli ett grönt mellanmål!


Vi stod och väntade på polaren Texas och hans matte.
Jag passade på att kolla temperaturen i havet.
Den är inte badvänlig ännu.


Jag hade hoppats på att få leka lite, men mattarna sa nej.
Det var alltså bara promenad som gällde.
Men det är nog snart dags för en playdate tycker jag.
Innan när vi bodde grannar kunde vi snacka och så genom staketen, men han har flyttat med sin familj.
Visserligen bara till en annan del av byn, så man borde kunna träffas oftare...

Slick på snoken.


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

I dessa miljömedvetna tider ska allt vara grönt - och tydligen även mellanmålen! :P



Sv: Ja, det är riktigt kul att köra fyrhjuling :P

2011-05-18 @ 06:18:55
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Sv: Ja, det var inte alls fel :)

2011-05-18 @ 19:56:29
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0