Spa? Nej tack!


Ruuuumpaaaa!
Shake that ass!


Att hitta nåt gott att äta, verkar vara en omöjlighet!
Jag hittade lite gåsbajs...
Behöver jag påpeka att matte tjöt rakt ut!?


Whoppie!
Matte sa att jag skulle lugna mig, och försöka låta bli att smutsa ner mig.
Eller hur?
Det har regnat till och från, och vi bor omgivet av åkrar, förväntar son sig att vi ska ta på oss gummistövlar eller?? Hon kanske borde släppa lös snart!


Eventuella smutssynvillor, är smuts på kameralinsen...
Jag är nämligen kliniskt ren!


Jag har skitkoppel på mig igen. Husse knyter skorna och sinkar farten för oss.


Det varkar som att isen har släppt greppet om ån i Norje!
Det flyter galant igen!
Men man ska inte ta saker och ting för givet. Det kan komma en köldknäpp igen...


Matte sa nåt om dusch, när hon kopplat loss mig...
Jag såg min chans att fly.
Men jag insåg snabbt att jag inte hade nånstans att ta vägen.
Matte och husse har ju satt onödigt staket och nät runt trädgården.


Matte gick inte på det där med smuts på linsen till kameran!




Matte provade ett nytt schampo på oss idag, mest för min skull, eftersom jag är köldkänslig.
Än så länge har det inte kliat i allafall!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0