Snart skallig!


Matte sa innan att jag hade kringelsvans.


Jag och Cilla hittade nåt att tugga på.
Matte blev arg och sa att vi skulle få ont i magen.
Det har inte hänt innan, och lär inte göra det nu heller...


Sen var det dags för ett litet mellanmål igen, fast denna gången delade jag med mig till Elvis.


Pä väg hem började faktiskt hungern göra sig påmind ordentligt!


Men det spelar ju ingen roll hur hungrig en annan är, för tydligen så är det matte som bestämmer tempot.
Och att få henne att öka är som att be Elvis och Cilla att bli normal, det funkar alltså inte.


När vi kom hem, förvisades vi in till datarummet.
Matte sa nåt om att det luktade skit.
Jag tror det beror på att hon glömde borsta tänderna innan vi gick!


Men hon sa att det var vi som luktade illa...
Vattnet efter mig blev alldeles brunt.
Sen när jag var färdig, var det svart päls i HELA badrummet.
Jag har nämligen en fällperiod nu, vilket driver matte till vansinne!
He he!


Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0