Långis igår!


Jag kollade läget.
Jag undrar när isen ska försvinna, så jag kan se så att det verkligen flyter som det ska??


Jag hittade nåt smarrigt, men matte satte stopp för min nyfikenhet!
Hon sa att vi hade minsann mat hemma.


Här springer man i godan ro, och sköter sig själv!


Och så helt plötsligt, hoppar det fram en stor, svart, jobbig hund, från ingenstans!


Cilla och jag undersökte ett litet hus minsann!


Sen sprang vi en himla massa i skogen.
Där hittade man hur mycket saker som helst att tugga i sig ska ni veta!
Matte blev alldeles galen.


Det blev en hel del klättrande igår.
Över en massa stenmurar och stockar.


Här försöker jag hoppa upp på en klippa.


Det gick mindre bra.


Jag gled ner heeela tiden.
Jag trodde att matte skulle kunna ge mig en knuff därbak, men icke.
Hon stod bara och skrattade åt mig...


Till slut orkade jag seeega mig upp..


Sen kome det en massa taggebuskar mellan oss och matte.
Dom är INTE roliga kan jag tala om!
Matte plockade taggar från mig en bra stund igår.


Jag hittade en alternativ väg.
Den blev ingen hit, så jag slopade den efter en bit.


Här ser man då, hur jag springer!
Det enda rätta sättet, som jag har sagt innan.

Slick på snoken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0