Ge inte upp era mål!


Jag är ganska välkamouflerad!


Dags att klättra igen...


Jag kämpar för glatta livet!
Kolla bara som jag spretar med tårna på baktassen!


Skam den som ger sig!


Man kommer ingestans här i livet genom att ge upp!
Så det är bara att kämpa på tills man når sitt mål!
I detta fallet då att ta sig upp på en stenmur!


Se så lycklig jag är över att få vara ute i skogen!


Tyvärr så ligger det en maaassa skräp där vi brukar vara.
Dessvärre är det enda stället som är inom gångavstånd.
All annan skog ligger så att man måste åka bil.
Människor är dumma som skräpar ner där vi ska leka!


Utsiktsplats!


Vi hittade en massa isar där vi var.
Dom älskar jag att springa på.
Först springer man, sen stannar man.
Fast man stannar inte, utan man fortsätter, för man glider.
Första gången var det otäckt, men sen vande jag mig, och nu är det superskoj!


Och så tar vi och skuttar fram lite till...
Som vanligt så skrattade matte åt mig när jag sprang!

Slick på snoken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0