Bergsbestigning!


Igår var vi ute med matte på galej igen.


Och än så länge är det spänst kvar i den gamle gubben minsann!


Vi gick på en massa ställen, där vi fick klättra en hel del!


Detta var den enda vägen vi gick på i princip, och det gjorde vi i två minuter.
Jag tyckte vi kunde gått där lite längre, men jag blev nedröstad!


Hoppla. Ännu en stenmur att ta sig över.


Man tröttnar tillslut på att göra samma sak, om och om igen...


Men, lite gymnastik har ju ingen dött av.


Mitt i bilden är jag...


Matte lyckade dra iväg oss på en jäkla runda.


Det var baa upp och ner, hela tiden!

Vi sova så himla gott när vi kome hem, efter att matte hade avtaggat oss.
Jag känner inte av taggar så mycket, tack vare min tjocka päls.
Men de andra två har det lite jobbigare.

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0