Inkräktare!


Igår gjorde jag och parasiterna ett tappert försök att eliminera en inkräktare på vårat revir.
Men matte och husse satte stopp för detta!
Sen när dom fått bort oss från den upptäcker jag en till.
Men jag fick inte jaga bort den lille skiten heller.
Vi blev inskickade på momangen.
Matte sa nåt om att dom är fridlysta.
Hur kan något så taggigt vara fredat?

Är det inte bättre att jag är det, jag som är så snäll och gosig?


Nej då, en vandrande nåldyna!
DEN fredar vi!

Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Peggy Sue

hehe jag diggar namnet ni valt, elvis presley ;)

o vilka härliga hundar!

2011-07-24 @ 09:45:36
URL: http://mopsrocks.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0