Tjejbesök!


Igår kom det hem en tjej och hälsade på, hon hette Wilma.


Jag bjöd upp till dans, men hon var inte alls med på noterna.


Så jag erbjöd lite mys istället.


Och det gick hem minsann!
Jag är en riktig liten mysgubbe minsann!
Det bästa var, att vi djur fick 99% uppmärksamhet från henne.
Fast jag tror nog att hon var allra mest intresserad av de allra minsta parasiterna jag bor ihop med!


Sköldpaddan Eva...


Och sköldpaddan Greger!
Husse kallar dom skadedjur.
Jag håller med husse.
Jag är inte direkt impad av dom när dom krälar runt på golven här hemma.
En gång satte Greger sin ena fot på min svans!
MIN SVANS!
Fatta vilket misstag han gjorde!
Jag kunde fått en hjärtattack och dött för tusan!
Nej, nej! Jag bojkottar dom där helt och hållet!

Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Ja stackars svans, kunde ju gått riktigt illa :-)

2011-01-08 @ 14:43:56
URL: http://lifeofzaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0