Morgonmonster!


När jag väckte Cilla idag, var det nära att jag förlorade synen, på BÄGGE ögonen!


Jag nafsade henne lite på kinden!


Då lackade hon ur totalt! Hon och matte har samma dåliga morgonhumör!
Jag tror att det är könsrelaterat!





Jag körde en fulattack!
Inte för att jag tror att hon inte såg mig eller hörde, men ändå överaskade jag henne med mitt svanhopp!


Sen kastade matte bollen en stund!
Eller, ja, vi slet mest i den, men det är roligt det också!


Men ibland lät vi henne kasta den.

Det tråkiga i detta är att Cilla har skadat sig igen.
Det verkar som att vi kommer få vänta till våren med att löpa fritt ordentligt igen, för matte vill inte lämna någon helt ensam hemma. Snö är härligt, i all ära, men nu är jag trött på den.
jag gjorde ett tappert försök till att äta upp alltihop i trädgården idag...
Det gick mindre bra.
Jag pinkade som en häst istället...

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0