Jämförd med en dvärg!


Jag visade matte att jag hade lite överskottsenergi idag.


Hon sa att hon skulle packa ihop lite saker, så vi kunde gå ut till skogen.
Jag gömde mig för att slippa hjälpa till!

Gräset smakar ungefär detsamma här nere på traktorvägarna, som det gör hemma.


Här gömmer jag mig igen.


Ser ni mig? Jag är.................................. Rakt upp från pilen, i mitten på bilden!


Jag hoppades att dom blev rädda, men dom sa att dom hörde mig hela tiden!


Jag ser ganska bra ut, eller hur?


Jag KAN röra mig snabbt, om jag vill!


WEEHOO!


Vätskeintag för oss, och kakintag för matte...


Här springer jag igen!


Matte påstår att det är bra träning att gå på nyplogade åkrar.
Jag tycker bara det är jobbigt, man sjunker ju ner hela tiden, precis som med snö!


Kolla! Kolla! Kolla! INGA tassar i marken! Jag flyyyger fram!

Det är så skönt att röra på sig!
Men man ska inte slösa med sin energi!
OM det inte nalkas mat i köket!
Men man får inte dra förhastade slutsatser, så man rör sig i onödan.
Skrammel med matskålar i samband med framtagandet av en spann från kylen, får fart på mig!
Husse jämför mig med nån dvärg från nån film som heter "Sagan om ringen"!
Tydligen är denna människan explossiv och snabb på korta sträckor, precis som jag...

Nej, nu ska jag gå och lägga mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0