Run Presley, run!


"Jag trivs bäääst i öööppna landskaaap... Tralalalala..."
Matte tycker inte om min sångröst, men jag tycker inte om hennes heller...


"Här matte...


... Jag...


... Kommer!"
Matte vill alltid ha koll på vart vi håller hus förnånstans, när vi är ute.
Så om vi försvinner utom synhåll, får hon typ panik!
Det är ganska roligt att jäklas lite med henne.
Det är bara jag som kan göra det.
Parasiterna får bara vara lösa i "öppen terräng".


Här har vi precis vilat oss lite. Matte drack smaksatt vatten (?) och åt kex.
Vi fick vatten, och så fick vi ju faktiskt smaka kexen också!


Åhh, vad jag vill springa till fåglarna.
Tror jag, dom var ganska många.
Men nu kan jag ju skylla på att jag inte fick för matte, istället för att erkänna att jag kanske inte hade vågat ända fram...


Jag letar efter ett ställe där vi kan ta oss över bäst.

Nu är man ganska mööör i kroppen.
Men man får säga vad man vill, det är skönt ute så här års!
Och även om man är trött innan mankomemr ut, så piggnar man till.
Och efteråt är det skönt att sträcka ut sig på mattan och slumra lite!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0