Bilder från igår!


Oftast är det faktiskt Cilla som startar allt jävelskap här hemma!


Vi andra vill helst bara ta det lugnt!


Bara vara helt enkelt!


Men när Cilla är i närheten funkar det inte riktigt så.


Jag tror inte att matte klipper gräset för att det ska vara fint.
Jag tror hon gör det för min skull, för att jag inte ska vara hungrig!






Cilla och jag hade dragkamp. Hon vann den. Men det gjorde hon bara för att hon gav mig ett tjuvnyp i läppen.
Som om hon skulle vara starkare än mig?


Jag undrar hur dom små orkar hålla på som dom gör?




Här försöker jag flörta till mig bollen. Jag är helt enkelt för bekväm för att jaga runt efter den!



//Elvis och Presley

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg att söta cilla är med som dagens bild på vovve.net idag :D

2010-09-05 @ 20:12:52
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0