Uuutråkad!

Matte är ju sjuk så jag är en aning uttråkad faktiskt.
Så jag fick ett litet flipp med min älskade filt!
Jag har haft den filten ända sedan jag flyttade hit tror jag...
Matte tvättar den ganska ofta, hon tycker den är jätteäcklig och kallar den för "skabbfilten".
Visst har den väl några hål, men vadå då?




Ser ni?
Den är ju hur finh som helst!




Varken Presley eller matte ville leka med mig och filten...

Nej, nu börjar det närma sig sovtid.
Hoppas att matte blir bra snart, så vi kommer ut i skogen!

SANDRA FRÅN PÅBYGGNADSKURSEN!
MAILA DITT NUMMER TILL MIN MATTE, OM DU VILL HÄNGA MED UT OCH GÅ!
MATTE HADE INTE DITT NUMMER NÄMLIGEN!

Slick på snoken

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vad snällt! Jag var ju assistent på kursen så mina vovvar är ju inte en del i flocken som ni verkar ha bildat :) Men maila mig gärna på [email protected] om ni planerar en promenad. Kan jag så hade det varit kul att träffa alla vovvarna igen! :) Ha det bra!

2010-11-18 @ 13:02:32
URL: http://lifeofzaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0