Ny snö!


*Snöööörvel*
Jag älskar snö!
Matte säger att jag måste växa upp, men man är aldrig äldre än man känner sig!


Jag försökte smyga mig på Cilla.
Men eftersom jag är svart och snön är vit, sprang hon ifrån mig!


Så jag attackerade Elvis, som var kopplad, istället.
Det fick jag inte för matte, som skällde ut mig.


Men jag fick henne att smälta genom att spöka ut mig lite.


Sen försökte jag lura iväg Elvis, för att kunna hitta på nåt jävelskap.


Elvis sprang tillbaka till matte och skvallrade, så då fick jag vara kopplad en stund!


En... Inte sååå smickrande bild på mig!


Jag och Cilla väntar, som vanligt, på matte och Elvis.
Vi får aldrig göra som vi vill!


Skogen är tyvärr ganska förrädisk så här års.
Man vet inte vad som kan lura under snön.
Men detta är ändå min favoritdel av promenaderna, skogen!
Stenar att hoppa upp på, stockar att balansera på...
Och en massa träd att lägga an på!
Jag äger typ hela denna skogsdungen...
Hääärligt!


Jag blev glad när vi närmade oss hemmet, för jag började få ont i tassen.
Matte har smörjt den nu för att jag ska slippa sprickor.

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0