Finally home!


Idag stod det riktigt lång promenad på schemat minsann!


En ståtlig herre i sina bästa år... Jag alltså!


Yehaw! Helt fantastiskt gräs alltså!
Jag såg till att njuta lite extra, för att jävlas med Elvis som inte fick löpa fritt!


Sen ville jag leka kurragömma, men det vill ingen annan!


Sen tävlade jag och Cilla!


Jag lät henne vinna...


Sen raceade jag och Elvis.


Lite grabbsnack emellanåt är intrssant!


När detta fotot togs, var inte matte mycket värd i mina ögon!
Jag HATAR att bli blöt eller smutsig om mina tassar!


Haren och sköldpaddan.
Ni får själva avgöra vem av oss som symboliserar vilken...


I skogen får man glödande ögon av kameran!




Matte sitter och fikar.
Jag var så trött att jag la mig ner och väntade.
Annars brukar jag aldrig lägga mig ner utomhus!



Nu har jag legat och sovit en hel del!
Eller ja, hela tiden är vä kanske hela sanningen. Men nu börjar det ordna till sig!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0