Skeptisk, men ändå nyfiken!

Alla hundarna sover så gott så! Dom har varit ute nästan hela dagen!

Cilla fick ett första möte idag, med gräsklipparen!
Hon tyckte inte om den, men ändå skulle hon springa efter mig när jag klippte. Hon är inte speciellt rädd av sig. Elvis däremot, håller sig på tryggt avstånd och skäller ut gräsklipparen!
Presley kan man nästan köra på innan han flyttar sig.
"Oj då, kom du där? Så du menar att jag ska behöva flytta mig?"

Nu ska jag packa ner grejer inför kvällens träff på bruks!
Idag står bland annat tandvisning på schemat. Ingemar fick agera kontrollant innan idag, och det gick bra, förutom att hon blir så glad att hon inte vet vilket ben hon ska stå på.
Men det ska nog gå galant ikväll!


Kommentarer
Postat av: Ella

Hej.



Hittade hit via Benniwise hemsida, är syster till D & hans sambo som äger Babyruff & Bronx från samma kull som Cilla.. Hon är lika fin som övriga i kullen :) Självklart är alla dina hundar fina!!

2010-05-16 @ 17:48:04
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0