En helt onödig resa!

Matte har nog fått värmeslag idag tror jag.

Hon och jag hoppar in i bilen och åker iväg, jag trodde vi skulle äta korv eller glass eller båt i den stilen. Vi åkte i typ 5 timmar, inte riktigt kanske men åtmindstånde i en halv timme...
Sen går vi in i ett hus, som är oroväckande likt ett ställe där jag blev av med min manlighet och förvandlades till en fjolla, som husse säger.

I allafall, när vi kommer in, träffar jag en jag känner för jag har bott hemma hos henne när matte och husse har övergett oss för att åka iväg, bara över natten men ändå. Jag blev så glad att se henne så jag kissade på mig. En liten jobbig åkomma jag har, men ändå. Folk verkar inte bry sig om det. Jag försöker hålla det tillbaka, men det är inte lätt när man blir så överlycklig Sen får jag följa med matte in i ett rum och så kommer det in en annan, då blev jag också så glad att jag.. Hmm, ja...

Sen fick jag en massa godis och HELT PLÖTSLIGT är jag världens bästa hund och är jätteduktig, och får en massa mer godis. Varför jag var duktig vet jag inte, men jag hoppas vi åker dit igen och stannar längre, så man får mycket mer godis.

Allt detta skedde på typ 10 sekunder, eller ja, inte riktigt, 10 minuter då för fan.
Sen skulle vi hem? Efter tio minuter? Vad är meningen liksom? Så mycket spänning för några jävla godisbitar? Kunde jag inte fått en hel skål i allfall, så man hade fått nåt ut av den där "roadtrippen"?

Nej, nästa gång får jag se till att besöket blir längre... Nåt ska jag fan ha när jag står ut med mattes förbannat dåliga sångröst i en halvtimme i bilen...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha, naaw! låter som nåt Rick skulle säga =) sjunger jag med i musiken sticker han.. undrar om man ska bli förolämpad.. hm..



Sv: jo han har lite otur.. han har blivit riven i vänster öga av en kise (har ett grått ärr I ögat nu!!) sen biten i samma öga av en hund. Sen nu detta med hans tass.. usch ja.. men det kan bara bli bättre nu =D

2010-06-04 @ 23:19:11
URL: http://mffhunden.blogg.se/
Postat av: Towe

Underbara killen!



Du, jag glömde också bort Monster vaccinering.. i 2 veckor! Men det är ingen fara, som tur är :)

2010-06-05 @ 12:50:31
URL: http://www.benniwise.se
Postat av: Ella

Hahahaha... Tänk om min hund var lika glad i vetten ;)

2010-06-05 @ 19:59:57
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0