Varit ledsen!

Idag lämnade matte mig upp på pensionatet, varför vet jag inte.
Men jag ville verkligen inte vara där idag, men hon lämnade mig ändå.

Trots att jag gnällde och försökte ta mig ut ur den enorma rasthagen som hon släppte mig i.
Då tog mannen som alltid är där, och gick en runda med mig, och då kändes det lite bättre.
Men sen när vi kom tillbaka, kom saknaden igen och jag ville bara hem.
Jag blev jätteglad när matte kom, och drog med henne till bilen och stålsatte mig till 100% för att få vara kvar i bilen. När vi kom hem fick jag läxa upp de andra två parasiterna som verkar glömma sin plats här hemma för snabbt. Men det räcker med lite gruff och puff, så fattar dom galoppen.



Gos i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0