Lillasyster!




Se så glad Elvis är, över att få en "lillasyster"


Presley är mer... Vad ska man säga... Lyrisk?

Japp, Anders och jag har bestämt oss! Blaine heter hon och är helt bedårande.
Anders ger det lite som en födelsedagspresent till mig, eftersom jag fastnade så oerhört för denna flickan. Har man stora hjärtan så har man! Vi får helt enkelt köpa en större säng. Jag pratade med Towe innan, Elvis uppfödare, och hon blev glad över att vi kunde tänka oss att ta hand om henne. Vi ser fram emot vår tillökning i familjen!


Bild tagen från kennelns hemsida

Så det blir fortsättningskurs till våren med Elvis, och allmänlydnad ett, till hösten med den lilla flickan.
Eller ja, det beror ju på hur schemat på jobbet ser ut, och hur kurserna ligger i samspel med varandra.
Är det inte på samma dagar kan man ju ordna det.
Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0