Fjollsko!

I morgon runt klockan 13, ska jag med Elvis till veterinären igen. Dom ska eventuellt sätta ett nytt bandage på hans lilla tass. Men ikväll när jag kommer hem från jobbet, ska vi ta bort det han har, och låta det luftas lite.
Sen räcker det om han har sin lilla "läder-fjollsko" på sig som vi fick av veterinären. =)
Förhoppningsvis kommer han inte behöva ha bandaget på sig mer, utan att det räcker med skon.
Jag förstår att han hatar att ha bandage. Man blir galen när det kliar under gipset (i mitt fall) och man inte kommer åt det! Man tänker inte på hur mycket man egentligen kliar sig på ett visst ställe, förrän man har gips/bandage över det... Så vi får hålla tummarna! Det handlar mycket om Elvis just nu... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0